MITEN MÄÄRITTELET LAADUN?
– JA MITEN SE MEILLÄ MÄÄRITELLÄÄN?
Laatu ei ole käsitteenä yksiselitteinen. Silti laadusta puhutaan, kuin kaikille tuttuna käsitteenä.
Meillä laatua on pohdittu paljon ja monelta kulmalta.
Laadun voidaan sanoa olevan toiminnan kykyä vastata odotuksia ja toiveita. Sen voidaan myös sanoa olevan kykyä hahmottaa, mitä nuo odotukset ovat. Kykyä oppia, sekä soveltaa opittua toiminnan kehittämiseen.
Asiakkaalle laadun painavin mittari saattaa olla joskus toiminnan nopeus.
Meille laatu on myös sitä, että meillä on kykyä sovittaa toimintamme asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin. Meillä palvelukulttuuri on vahvasti läsnä.
Hiljainen kokemus ja substanssiosaaminen auttavat meitä arvioimaan hyvin asiakkaan tarpeita ja mukauttamaan omaa toimintaamme niihin peilaten.
Puhumme laadun skaalautuvuudesta. Emme tingi omista standardeistamme, mutta osaamme huomioida myös asiakkaalle tärkeät laatuseikat.
Panostamme jatkuvasti toimintamme laatuun ja kuuntelemme herkällä korvalla niin asiakkaitamme, työntekijöitämme kuin jatkuvasti ympärillä kehittyvää toiminta- kenttäämmekin.
Meidän tavoitteenamme on olla ylpeitä työstämme joka tasolla ja leimata jokainen työmaamme Lambardos -laadulla.
 
						MITEN MÄÄRITTELET LAADUN?
- JA MITEN SE MEILLÄ MÄÄRITELLÄÄN?
Laatu ei ole käsitteenä yksiselitteinen. Silti laadusta puhutaan, kuin kaikille tuttuna käsitteenä. Meillä laatua on pohdittu paljon ja monelta kulmalta.
Laadun voidaan sanoa olevan toiminnan kykyä vastata odotuksia ja toiveita. Sen voidaan myös sanoa olevan kykyä hahmottaa, mitä nuo odotukset ovat. Kykyä oppia, sekä soveltaa opittua toiminnan kehittämiseen. Asiakkaalle laadun painavin mittari saattaa olla joskus toiminnan nopeus.
Meille laatu on myös sitä, että meillä on kykyä sovittaa toimintamme asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin. Meillä palvelukulttuuri on vahvasti läsnä. Kokemus ja osaaminen auttavat meitä arvioimaan hyvin asiakkaan tarpeita ja mukauttamaan omaa toimintaamme niihin peilaten.
Puhumme laadun skaalautuvuudesta. Emme tingi omista standardeistamme, mutta osaamme huomioida myös asiakkaalle tärkeät laatuseikat. Panostamme jatkuvasti toimintamme laatuun ja kuuntelemme herkällä korvalla niin asiakkaitamme, työntekijöitämme kuin jatkuvasti ympärillä kehittyvää toimintakenttäämmekin.
Meidän tavoitteenamme on olla ylpeitä työstämme joka tasolla ja leimata jokainen työmaamme Lambardos -laadulla.
